Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Skillnad mellan DJ 16XXX och 15XXX?

Diskussion i 'Diskussion' startad av Tobias Eriksson, 2 februari 2015.

1. Tobias Eriksson
    Trådstartare

Tobias Eriksson Friends of KS

Hallå!

Sitter och kikar på lite olika DJ och klurar lite kring vad skillnaderna är på alla dessa modeller. Vad som skiljer på de olika 16XX har jag lite koll på (tror jag) men vad är egentligen skillnaderna på tex 16200 och 15200 och sedan finns det väl även 16000 och 15000 m.m?

Har mer och mer börjat intressera mig för DJ från att ha varit väldigt negativ för en tid sedan :) skulle dock behöva lite mer kött på benen.

2. Criss Cross

Criss Cross Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Date är 34 mm i diameter och Dj 36 mm, sen tror jag att Date alltid kom på oyster och har 19 mm bandbredd.

jabla gillar detta.
  3. Galaxy

Galaxy Friends of KS

15200 och 15000 är Date-modeller (ej DJ) och således 34mm, bland annat, tror endast de finns på oyster.

4. Tobias Eriksson
    Trådstartare

Tobias Eriksson Friends of KS

Aha där ser man, den ena är alltså inte ens en DJ :facepalm:

Tack för info!

Mårtenssons ur Brookfield