Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Skitväder - vad sägs om lite tyskt ögongodis?

Diskussion i 'Diskussion' startad av Bingoraalf, 9 november 2013.

1. Bingoraalf
    Trådstartare

Bingoraalf Biskop

Från:
    Malmö
    Ruggigt väder och jag är sliten efter att ha flyttat möbler hela förmiddagen + jag har gått upp tidigt TVÅ dagar i rad vilket för en student är kämpigt... hursom har jag hittat en mysvideo från Glashütte Original att glo på som jag tänkte jag kunde tipsa om :)

Som bonusvideo som spär på TAG-Heuer-hatat så har de släppt en ny "manufacture-video" av sin såkallade inhouse-kaliber 1887 :p

"Challenge rules and defy conventions. Reject the unexceptional. Think ahead, and differently. Be free-minded and rebellius to the very core. Give time a new look, a new allure. Don't just evolve - revolutionize.

In a word: Innovate.
    In two words: TAG Heuer"

Lite väl bajsnödigt iom att de köpt in blueprints för urverket från Seiko och sedan moddat det... jävligt innovativt och annorlunda! Kan inte minnas mig att något annat märke moddar andras urverk och kallar egna :facepalm:

sjobbe gillar detta.
  2. sjobbe

sjobbe Borgare

Från:
    Malmö
    Synd att Glashütte-klippet var 40min långt. Annars hade jag kollat på det nu när kvällens pluggande är avklarat :)

Mårtenssons ur Brookfield