• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Skor

Jackee

Omega
Stå inte upp och trampa när kedjan hoppar i 30kmh....

IMG_8178.JPG
IMG_8179.JPG
IMG_8180.JPG
Vad tråkigt! Det går dock att fixa med lite dedikerad skoputsning. Råkade ut för en liknande sak, dock inte lika allvarlig första riktiga användning av ett par bespoke skor. Nu syns bara en reva om man hittar noga.
 
  • Like
Reactions: JLW

JLW

Blanda inte ihop mig med JLC!
2-Faktor
Vad tråkigt! Det går dock att fixa med lite dedikerad skoputsning. Råkade ut för en liknande sak, dock inte lika allvarlig första riktiga användning av ett par bespoke skor. Nu syns bara en reva om man hittar noga.
Tack för uppmuntringen! Ska gå till en skomakare för evt. hjälp med sulan.
 

agraw

Cartier
2-Faktor
Ser bra ut! Har sneglat på precis den modellen eftersom jag inte riktigt gillar lästen som C&Js Westbourne kommer på (vill ha rundad tå). Hur är Loakes läst, har du någon motsvarande från C&J du kan jämföra med?
Den läst jag testat från C&J är 348 och en till som Chelsea III gjordes på (tror inte modellen tillverkas längre, kanske är samma som på de andra Chelsea-modellerna?), och i båda fallen är denna från Loake mer rymlig. Har 7,5 i 348 och kör 7 på denna Tower-läst.
 

daveid

Cartier
2-Faktor
Kikat ganska länge efter double monk sneakers. Enda negativa är att de är gjorda av Polyuretan och är från Zara, så kvalitén lär inte vara den bästa... Andra exemplar jag hittat i Sverige ligger på mellan 2-3k men då är det läder. Vad tycks? Finns det andra prisvärda alternativ till double monks med sneaker-sula?
5453102105_2_4_1.jpg
 
Topp