• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes Skräddarsydda datorer för spel och arbete

TobiasD

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Pris
400kr
Returpolicy
Vid fraktskada fixar vi kontakt med PostNord tillsammans. Om en komponent mot förmodan skulle bli defekt hjälper jag till med reklamation. Datorerna testas ju dock innan de skickas vidare, så det är en väldigt låg risk för sådant.

Iallafall så hjälper jag till om något händer. En retur på själva datorn pga att du ångrar köpet kan jag dock inte ta emot.
Bilder Skickat
  1. Ja
Jag har lång erfarenhet av att bygga datorer och har gjort det åt kompisar och familj fram tills nu då jag också erbjuder tjänsten för allmänheten.

För 400kr utöver frakt och komponentkostnader monterar jag datorn och installerar Windows samt nödvändiga drivrutiner

Vet du inte vilka komponenter du vill ha hjälper jag dig att välja, rådgivningen ingår i min avgift på 400kr.

En beställning går till på följande vis.

1. Du PMar mig med din budget och vad du ska använda datorn till/skriver vilka komponenter du ska ha

2. Jag tar fram ett förslag på komponenter.

3. Godkänner du det kan du antingen betala mig för hela summan eller beställa komponenterna själv och få välja min adress som leveransadress.

4. När jag fått hem komponenterna bygger, installerar, testar jag datorn som sedan skickas till dig. Frakten brukar ligga på 299kr, spårbart och försäkrat. Hemleverans går också att fixa.

KS får 200kr rabatt på min avgift som egentligen är 600kr/pc.

Goodguy https://klocksnack.se/threads/tobiasd.79152/

Exempelbild på komponenter
Screenshot_20180508-090046_1.jpg

En dator jag byggde åt en kompis. Efter bilden togs installerade jag en vattenkylare och en fläkt längst bak.

Ignorera SATA kabeln som ligger på PSU Skyddet, behövde snabbt överföra lite filer från en hårddisk.
Screenshot_20180508-090250_1.jpg


En till dator jag byggt
15275756775066617433440553693707.jpg
15275757065315790831756045959816.jpg
 
Senast ändrad:
Topp