• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad SKX007 (2014-06) med Super Oyster

alfgren

Rolex
2-Faktor
Köpt 2014-06 av mig, använd med förstånd sedan dess. Boett, bezel, glas, krona osv vill jag påstå är 99.5% nyskick. Länken, som för övrigt förvandlar klockan till en kvalitetsmässig pansarvagn jämfört med rassel-jubileet, har några hairlines på spännet och sedan på några enstaka länkbitar. Alla länkbitar medföljer, hangtag, box och kudde.

Alla bilder är tagna idag av mig. Hojta till om du vill ha bilder på nåt mer.

Pris 1300kr inkl frakt. Såld på en timme! Tack ks och köpare!

Byte är tyvärr inte så intressant denna gång. Det är tillåtet att försöka men det ska nog en del till.

DSC_8624.JPG
DSC_8635.JPG
DSC_8642.JPG
DSC_8640.JPG
DSC_8644.JPG
DSC_8645.JPG
DSC_8639.JPG
DSC_8627.JPG
DSC_8629.JPG
 
Topp