Laddar...
Nymans Ur 1851

Kaplans Auktioner
  1. Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
    Stäng notis
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Avslutad SKX009 (OHPF) mod & Omega etui (såld)

Diskussion i 'Handla - Säljes, bytes' startad av maxmol, 13 september 2013.

1. maxmol
    Trådstartare

maxmol Präst

Från:
    Stockholm
    1) Först ut är denna SKX009 köpt här på forumet för (1800 kr) nu 1700kr . Tycker att den är riktigt trevlig men pga. sambon har den inte använts mer än två gånger. Lägger till beskrivningen och länken från tidigare annons. http://klocksnack.se/threads/summer-sale-victorinox-squale-seiko.9447/#post-164542

Moddad med nytt insert från Yobokies och nya visare från 10watches. Jubilee-länken är helborstad. En Seiko-mod som faktiskt fortfarande ser ut som en Seiko. Sänder med ett original Z22-gummi. 42mm exkl krona.

Omega service etui. Köpt på tradera för 260 kr + (50kr) frakt. Kan bli din för 250 200 kr skickat. (har tagit emot en smäll som lämnat små märken som syns på bilden över Omega loggan). TRADED

Alla priser är ink frakt (allt skickat som brev förutom Seikon som kommer rek). Grejerna och jag finns i Uppsala där det är möjligt med en F2F affär med rabatt för fraktkostnaden. Självklart kan fler bilder skickat vid intresse. :)

2. leben

leben El Patrón

Jag tar gärna GasGasBones

3. Miclan

Miclan Torpare

Jag tar gärna din Tissot samt spänne! Du har PM!

4. albinh

albinh Bonde

Från:
    Norrköping
    Och där missade jag Chateaun en gång till, den som köpte får gärna sälja den vidare till mig sen i den händelse att den måste gå vidare.

5. Snårtas

Snårtas Friends of KS

Från:
    Västerort
    Jag tar gärna klocklådan om du har den kvar.

Sent from my iPad using Tapatalk HD

maxmol gillar detta.
  6. maxmol
    Trådstartare

maxmol Präst

Från:
    Stockholm
    Den finns kvar!

7. maxmol
    Trådstartare

maxmol Präst

Från:
    Stockholm
    Bump!

Adam-g gillar detta.
  8. maxmol
    Trådstartare

maxmol Präst

Från:
    Stockholm
    Bump!
    Selektiv prissänkning
    Omega - 200 kr
    SOC - 200 kr
    Cauny - 100 kr
    Aftermarket Seiko band - 50 kr
    Seiko mod fortfarande - 1800 kr

9. maxmol
    Trådstartare

maxmol Präst

Från:
    Stockholm
    Tar och rensar ut i annonsen. Men det fins saker kvar. Kom och köp!!! :woot:

10. maxmol
    Trådstartare

maxmol Präst

Från:
    Stockholm
  11. maxmol
    Trådstartare

maxmol Präst

Från:
    Stockholm
    Seiko - 1700kr

12. maxmol
    Trådstartare

maxmol Präst

Från:
    Stockholm
    bump

Edit: Kan tänka mig byta Seikon mot något i samma prisklass och som passar på ett Tropic band. Så 20 mm i luggar och svart.:)

Sjöö Sandström Royal Straps