• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sky-Dweller, vilken av ädelmetallerna väljer man??

Välj Då !!


  • Totala väljare
    234

Portofino

Panerai
Rolex Sky-Dweller White Gold Black dial.jpg
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Vilken av dessa skulle du välja och varför??

Vitguld?? Roséguld?? Isad Gulguld eller bara Gulguld??

Jag vet redan vad jag skulle välja ;)...

Vitguld, ref 326939


Roséguld, ref 326935


Isad Gulguld hos nån juvelerare i New York, ref 326938


Min favorit, simpel Gulguld :)...




Bonusbild, Rosé vs Vit !!



Haha...väljer?! Det enda man väljer, är att köpa allihopa, då behöver man inte bekymra eller ångra sig att man valde fel Bro :cool: :cigar: :D!
 

DrDre

Patek
Gulguld är ju snyggt och med mkt attityd. Däremot skulle det inte funkar för mig personligen med en så stor klocka i gult guld och guldlänk. Om den funnits i gultguld på en snygg brun kroko så hade det blivit mitt val. Om jag fick välja fritt nu, skulle det bli en vitguld på rem, vilket ju inte är så dumt det heller precis.
 

M.U

Rolex
Rosé alla dagar! Spelet mellan metall och tavla får det att kittla lika gott som när jag var 14 år...
 

Per

Björklövens finest
2-Faktor
Vitguld med svart tavla är ju hästlängder snyggare än alla andra varianter. Riktigt vass!
 

M021

Rolex
2-Faktor
Gult! Hade lite svårt för helguld, för för mycket tänkte jag som lagom svenne tills jag satte guldlänk på DD'n, nu är jag tokkär, och vi alla vet ju vad det kommer sluta med så sluta försöka lura dig själv nu ;)
 

Scipio

Patek
2-Faktor
Vitguld. Det är snyggare och mer återhållsamt elegant. Gult passar inte på en blek kropp, rent estetiskt.
 
Topp