• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sky-dweller!?

Ryttaren

Rolex
Min snart 30 år gamla Sea-dweller hade fått för sig att den var en Sky-dweller, klarade inte ens 50m på trycktest så den fick åka på översyn hos Rob E. Äntligen klar och redo för 1220 meter igen! Allt såg bra ut i övrigt och håller tiden finfint.

Så dagens tips är att inte förutsätta att era dykare är täta utan göra trycktest regelbundet.

Höstbild? Jag vet...man tar var man har i närheten för att fixa roligare bakgrund än skrivbordet!

image.jpg
 

4cie

Rolex
2-Faktor
När var det du skickade in den på service senast? Min kommer att åka in i höst troligtvis.
Riktigt snygga tritiumindex på de äldre :)
 

Ryttaren

Rolex
Har
När var det du skickade in den på service senast? Min kommer att åka in i höst troligtvis.
Riktigt snygga tritiumindex på de äldre :)

Jag har Ingen historik på service tyvärr. Men enligt Rob E var det inget jag behöver tänka på än. Går inom 1s per dygn med fin och jämn amplitud än så länge.

Ja, mysigt gräddiga är de! :rolleyes:
 
Topp