• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Skywatches, erfarenheter?

Bollinger

Breitling
Hejsan, jag har precis lagt en beställning på en seiko skx007 diver med oyster armband på skywatches. Tänkte om någon av er hade någon erfarenhet utav dom? Alltså t.ex om dom har bra service, hur lång tid de tar innan klockan kommer eller om det har varit något krångel någon gång.
Berätta allt!
 

Bollinger

Breitling
Beställde där utan problem, tog 10 dagar har jag för mig :)
Jaha okej, jag valde dock någon express leverans som kostade 35 dollar extra (stod att det skulle ta 2-4 arbetsdagar att leverera). Det står scheduled delivery: Friday 7/29/2016 by 6:00 PM Betyder de att den kommer till sverige ungefär då eller att den landar i min postlåda ungefär då? :)
 

neltz

Omega
Jaha okej, jag valde dock någon express leverans som kostade 35 dollar extra (stod att det skulle ta 2-4 arbetsdagar att leverera). Det står scheduled delivery: Friday 7/29/2016 by 6:00 PM Betyder de att den kommer till sverige ungefär då eller att den landar i min postlåda ungefär då? :)
Till dig tror jag :happyhappy:
 

willie

Omega
Friends Of KS
2-Faktor
Beställde 2 seiko skx från skywatches förra söndagen, har fortfarande inte fått något bekräftelsemail eller info om att den skickats. Valde den billigaste frakten.

Hur lång tid tog det för er att få varorna skickade?
 

willie

Omega
Friends Of KS
2-Faktor
Fick tag på skywatches, superbra support. De hade skickat klockorna efter 1 dag. Men klockorna har legat hos postnord sedan 16/3
 
Topp