• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Slumpas: Bandverktyg

Gentlemen !

Slog till på ännu ett knippe NATO-remmar förra veckan (räknade att jag till min förskräckelse nu är uppe i 43 remmar i olika kulörer och utföranden allt som allt - men är man NATO-nörd så är man) från Gnomon, det blev ett gäng "soft weave" som jag talat lyriskt om innan; en speciell väv som är mjukare och luftigare i strukturen än ett vanligt NATO.

Hursomhelst, vid lite större beställningar skickar de alltid med ett bandverktyg och jag har redan ett som jag använt i flera år och behöver därför inte detta, bättre att någon som är i behov av bandverktyget får det istället. Bild nedan. Första bästa Klocksnack.se-medlem som svarar på den här tråden får det hemskickat per post i nästa vecka (skicka adressen med PM).

Vänligen
Forumets undersköterska

SpringbarToolL001.jpg
 
Topp