• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Smakråd angående 16610 på häxan!

Är den på tok för stor?

  • Ja

    Röster: 43 46.7%
  • Nej

    Röster: 40 43.5%
  • Banna trådstartaren.

    Röster: 9 9.8%

  • Totala väljare
    92

Depp-Erik

Cartier
Mitt smakråd är att 36mm var en mycket mer passande storlek och guldet matchade hennes hud och ringen.

Det viktigaste är att hon trivs med sin klocka så lägg inte för mycket vikt vid vad jag eller andra tycker! Lycka till!
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
En bild när hon rattar en 36:a


image.jpg


Finns ingen anledning att ha större än 36 om det ser ut sådär, bra.
 

km007

Omega
Inte sett filmen, men det har hon. Men hennes handleder ser lite grövre ut tycker jag.

Men det där såg bra ut på henne! :)

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/5d/d5/d5/5dd5d50c85e583d1ece8ef86a7c250ba.jpg


Kommer ihåg när jag såg filmen då tyckte jag att den såg "liten" ut på henne och jag tror Tom C också hade en på sig, typ att det var en dam sub hon hade på sig, men när jag nu ser bilderna så ser den inte liten ut.

Vet f-n om jag skulle vilja ha på mig "samma" klocka samtidigt som min fru... ser lite fjolligt ut...eller?
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Haha...lätt att vara stursk när inte tanten är i närheten :D , annars är det nog gulligulla koko som en mysfarbror ;)! Jag tycker det funkar fett coolt HateWinter, visst kan det se stort ut, men det är lite det som är grejen tycker jag. Så jag säger, den klockan är nu HÄXANS surtants klocka från och med NUUUUUUUUUUUUUUUU!
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Det enda rimliga att du tar med henne till Rob E och köper henne exakt den klockan hon vill ha. Som ren kompensation för att du kallar henne för 'häxa'' på Skandinaviens största klockforum... ;)
 

jerka2.0

I can Jive!
Friends Of KS
2-Faktor
Snyggt men jag tror 36mm skulle kännas mer som "hennes klocka"
(kräng 16610 till mig så får du slantar för nyköp).
/j
 
Topp