• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Smakråd, Speedy på Nato

Vilken färgkombination är snyggast?

  • Bond

  • Grå kant

  • Röd kant


Resultatet är endast synligt efter enkät.

dekadent

Omega
2-Faktor
Var inne på Krons i veckan och klämde på Omegas Nato, grym känsla! Men, med tanke på priset köper man nog bara ett. Så frågan är, vilken färgkombination är egentligen snyggast?
omeganato.jpg
 

Aarrgghh

Panerai
Pledge Member
2-Faktor
Nu skall jag inte vara så, men timefactors har väldigt hög kvalité på sina de-luxe band. Bond versionen och grå funkar ju till det mesta. Röd är snyggt med, men kräver sina kläder. Jag hade nog kört bondversionen, och sedan kompletterat med timefactors. http://www.timefactors.com/natostraps.htm
 

Chuck

Patek
2-Faktor
Var inne på Krons i veckan och klämde på Omegas Nato, grym känsla! Men, med tanke på priset köper man nog bara ett. Så frågan är, vilken färgkombination är egentligen snyggast?
omeganato.jpg
Vad kostar ett omega Nato? Hade en BB en gång inriden, natt som följde med där var tillverkat i Vatikanstaten. Samma damer som gör påvens kläder, och det är inget skit :D
 

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Den där röda visaren behöver lite sällskap så Natot med röd kant är mitt smakråd till Speedyn på bilden.
 
Topp