Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Smart klocka för bara 390 dollars

Diskussion i 'Diskussion' startad av JS, 28 juni 2014.

1. JS
    Trådstartare

JS Friends of KS

2. Erik1

Erik1 Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Innovativt! När vi ändå är inne på smarta klockor för 390 amerikanska pikadoller kan jag tipsa om Vestal guide. (Deras andra klockor är skit) http://www.vestalwatch.com/guide/d/1026_cl_4224

Stötte på en som var delaktig i företaget under en resa och det fanns en hel del balla funktioner typ väderbarometer osv. Men riktigt kass vattentäthet, han jag stötte på badade med den och de verkade ok dock. Om intresse finns kan jag höra om de går att lösa en KS rabattkod, blev lovad en till inköpspris och blir det av kastar jag upp en recension!

3. _jonte

_jonte Friends of KS

Mårtenssons ur Brookfield