• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Smpc i nya kläder!

Dbrasco

Rolex
2-Faktor
IMG_0751.JPG
Jag har tidigare kört länk och nato då jag inte tyckt att läder etc funkar.
Hur som helst så gjorde jag ett försök och köpte ett läderband klätt med textil som tål vatten för 13 GBP. Kvalitén känns riktigt bra!
Tycker verkligen svart/röda kombon funkar och jag kommer känna mig ruggigt sportig i pulkabacken idag:)

Vad säger ni, kommer jag flyga fram eller inte?
 

Husse

Patek
IMG_0751.JPG
Jag har tidigare kört länk och nato då jag inte tyckt att läder etc funkar.
Hur som helst så gjorde jag ett försök och köpte ett läderband klätt med textil som tål vatten för 13 GBP. Kvalitén känns riktigt bra!
Tycker verkligen svart/röda kombon funkar och jag kommer känna mig ruggigt sportig i pulkabacken idag:)

Vad säger ni, kommer jag flyga fram eller inte?
Flyger utav bara helsicke!:)
 

Dbrasco

Rolex
2-Faktor
Det negativa är längden på bandet. 85 mm är för långt för att funka med mitt pusher clasp. Fick byta till vanliga spännet.
 
Snyggt ! Om du satsar på NATO igen så pröva gärna Singulars svarta Apollon-rem med röd kontrastsöm längs med kanterna, skulle också fungera perfekt.

Vänligen
Forumets undersköterska
 

Breakout

Omega
IMG_0751.JPG
Jag har tidigare kört länk och nato då jag inte tyckt att läder etc funkar.
Hur som helst så gjorde jag ett försök och köpte ett läderband klätt med textil som tål vatten för 13 GBP. Kvalitén känns riktigt bra!
Tycker verkligen svart/röda kombon funkar och jag kommer känna mig ruggigt sportig i pulkabacken idag:)

Vad säger ni, kommer jag flyga fram eller inte?
Vad är det för nå spänne du använder? Vart har du köpt den? Passar den bra?=) Skulle vilja också ha ett sånt spänne.
 
Topp