• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Smpc i nya kläder!

Breakout

Omega
La just en order på denna till min blåa SMPC..=)

Skärmavbild 2017-01-15 kl. 19.20.50.png
 

Enellios

Cartier
IMG_0751.JPG
Jag har tidigare kört länk och nato då jag inte tyckt att läder etc funkar.
Hur som helst så gjorde jag ett försök och köpte ett läderband klätt med textil som tål vatten för 13 GBP. Kvalitén känns riktigt bra!
Tycker verkligen svart/röda kombon funkar och jag kommer känna mig ruggigt sportig i pulkabacken idag:)

Vad säger ni, kommer jag flyga fram eller inte?
flyger-a-1280-jpg.jpg


La just en order på denna till min blåa SMPC..=)

Skärmavbild 2017-01-15 kl. 19.20.50.png
Släng gärna upp en bild när det är mottaget och monterat, blev lite sugen på att testa på min blå:)
 

Gaffel

Omega
Riktigt snyggt!
När vi ändå är inne på ämnet dykare på armband så vill jag slå ett slag för Hirsch Carbon, tycker det funkar väldigt bra! Vattentätt till 100m (vad de nu menar med det) trots att det är läder.
Har ett blått på min Longines
RvA4pZp.jpg

Hittade även en bild när det sitter på en SMPc. Minskar inte direkt suget att snappa upp en...
53381_86_attachment.jpg
 
Senast ändrad:

steffe

Rolex
Professional Dealer
2-Faktor
Riktigt snyggt!
När vi ändå är inne på ämnet dykare på armband så vill jag slå ett slag för Hirsch Carbon, tycker det funkar väldigt bra! Vattentätt till 100m (vad de nu menar med det) trots att det är läder.
Har ett blått på min Longines
RvA4pZp.jpg

Hittade även en bild när det sitter på en SMPc. Minskar inte direkt suget att snappa upp en...
53381_86_attachment.jpg
Båda såg riktigt fina ut :)
 

Yoko

Panerai
2-Faktor
Jag tycker det fungerar utmärkt! Gillar hur bandet speglar de röda detaljerna i tavlan. Tumme upp helt enkelt :hungry:
 

Oggs

Omega
2-Faktor
Riktigt snygga kombinationer här. Lite omväxling från länken kan verkligen göra mycket för variationen. Jag klickade hem några band jag med. Det hade varit kul att höra vad ni tycker om dessa på bilden nedan :)

Själv är jag lite osäker på det sandfärgade camouflagebandet, men tycker att de andra gör sig riktigt bra.
Band.jpg
 
Topp