• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Smygpaketöppning, hysch hysch..

Ricrob

Patek
Idag kom det ett paket.. Jag älskar paket!

Stannar kvar i bilen i garaget och öppnar, hemligt innehåll.
GVUiXz1.jpg


Låda i låda är ganska vanligt när man packar upp. I detta fall en vit låda i grön låda.

neNL7eW.jpg


Aha, Omega! Men såhär brukar de ju inte se ut..?

b8Euddq.jpg


Det är ju bara för att den öppnas på höjden, den rackaren!

pkOU7p0.jpg


Inte så lite julkänsla över den här lådan!

32J17cY.jpg


Men vafaen! Var är klockjäfeln!?

Ut8x0pc.jpg


Nuså skymtas ngt!

3IROnrH.jpg


Här har vi den, en Omega Aqua Terra lady med pärlemotavla prydd med diamanter, LNIB. Kvinnligare blir det inte för den slanten!

i6kw7lO.jpg


För de som missat poängen med att jag bytte ner mig från 116613LB till 116610LV, här är svaret. Nu hoppas jag bara att frun min blir glad på julaftonsmorgon (och att hon inte smygläser på KS)! ;)

Tack martinhook för en förträfflig affär!

Tjäna!
 

Rozzy

E-3PO
2-Faktor
Bra val! (Jag har själv gett min fru en AT i storlek 29 mm med svart urtavla. Den gillar hon!)
Vilken storlek är denna?
 

Cyklisten

Cartier
Snyggt! Exakt en sån vill min flickvän ha, men ska hon ha en vill jag också ha en! :)

Edit: finare box än till min speedy är det också såklart....:arghh:
 

Rozzy

E-3PO
2-Faktor
Trodde 30 mm men 29 kanske stämmer bättre? Där omkring isf! ;)
Tja, den jag gav frugan var förgående version och den är 29,2mm för att vara noggrann. DIn/hennes är 30,0mm enligt spec!
Nu är våra fruar nästan Bondbrudar då? Eller i alla fall lika coola som Naomie Harris i senaste Bondfilmen Skyfall; :woot:
In3U0fh.jpg
 
Topp