• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Smygpaketöppning, hysch hysch..

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Stiligt!!!! Men erkänn, du har testat den på dig själv så upp med ett handledsskott:)
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Aha, en sådan kanske man skulle fresta frugan med när man gjort något dumt. Då kan hon inte bli annat än helnöjd.
Kör hårt Ricrob!!!!!!!!!!!! Och hoppas du får en God Jul.:)
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Beror nog på hur dum man varit.. ;)
Så sant! Undrar just vad du gjort? Men det är väl som så att hon drog 99% av vemödorna med graviditet och födsel, medans du gottade dig i det roliga med att bli far. Byt! Ge henne hulken och ta Omegan själv .... Nej, föresten, det blir för fjolligt på dig. Bäst som det är. Ge henne en kram tillsammans med klockan. Blir säkert super! Är övertygad om att hon inte kommer att flippa den efter Ricrob-maner utan behålla den ömt.
 

JayJay

Rolex
Grymt. Hade jag varit i din sits hade jag tveklöst gjort samma prioritering. Delad glädje är dubbel glädje. Dessutom har du valt en riktigt fin klocka. Exakt en sådan har min fru pekat ut att hon vill ha... alternativ en Rolex perpetual med vit tavla (hon tycker att Omegan är snyggare men som hon säger: Rolex är alltid Rolex (hon är fantastisk!)).
Hoppas frun din blir nöjd.
 

Tuff

Panerai
2-Faktor
Satan vad jag önskar att jag hade samma möjlighet att skämma bort tjejen lite.... Snygg som få va den verkligen!

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
 
Topp