• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Snälla hjälp mig!!!!

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jag har ju sagt till dig att skicka ett PM till mig så jag kan hjälpa dig INNAN du ska börja handla, men du lyssnar ju inte. o_O
Det är ytterst få säljare i Japan som skickar internationellt, så det är säkert därför du inte kan buda, men det går att kringgå.
Nu kommer du dock inte hinna lösa det på mitt sätt, men skicka ett PM INNAN nästa gång du ska handla om du vill ha guidning.
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Jag har ju sagt till dig att skicka ett PM till mig så jag kan hjälpa dig INNAN du ska börja handla, men du lyssnar ju inte. o_O
Det är ytterst få säljare i Japan som skickar internationellt, så det är säkert därför du inte kan buda, men det går att kringgå.
Nu kommer du dock inte hinna lösa det på mitt sätt, men skicka ett PM INNAN nästa gång du ska handla om du vill ha guidning.
Okej du har så pass mycket kunskap på japanska auktioner :) men jag tror nog det här slutar över min budget. Det hade nog inte gått ändå.. Men jag hör av mig till dig då :)
 

Molle

Kambei
Moderator
2-Faktor
45:eek:rna har snyggare visare. Har du provat via Japamart (gissar att den där ligger på Yahoo Japan)? Dock måste hälften av vad du tänkt bjuda deponeras hos dem först... Plus att över 100.000 JPY bara kan bjudas manuellt, dvs du klickar i att Japamart skall bjuda åt dig, vilket adderar lite tid till hela förfarandet. Tror också den där kommer springa iväg rejält.

http://japamart.com/auctoolitem.php?url=http://page16.auctions.yahoo.co.jp/jp/auction/u56527335
 
Topp