• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Snabb fotosession innan gymmet ;)

Rey

Rolex
Nej tyvärr, det innebär inga bilder på någon rippad överkropp eller en tjej i träningstajts, det vore lite OT :D

Jag hade några minuter över innan jag och polaren skulle till gymmet då han var upptagen med lite skolarbete. Passade på att sno åt mig hans klocka och satte mig och försökte ta några bilder med min eländiga iPhone för att kanske få till någon bild på hans och min tillsammans som gick att använda! Får döma av kommentarerna om jag lyckats eller ej, är nog dags att införskaffa en kamera snart...:angel:



93jM81y.jpg











För er som undrar modell namn så är det en Hublot Aerobang Limited Orange Edition 44mm och sen min Hublot Big Bang King Ice Bang 48mm.

Väl mött!
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Riktigt bra.... Big boyz!! Såg en Mag Bang till salu idag.... Blev sugen på att sälja allt och knipa den....
 
Topp