• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Snabb fråga

Owg med?

  • Gmt bata! Skit i yachmaster

    Röster: 33 30.8%
  • Yachmaster skit i gmt! Rosé är bling

    Röster: 26 24.3%
  • Spara och ha både gmt & yachmaster

    Röster: 34 31.8%
  • Skit i båda och bränn de på sprit

    Röster: 14 13.1%

  • Totala väljare
    107

Ruben

Rolex
Bilder

13722079_1012827268833025_472345060_n.jpg
received_10153803514428038.jpeg
 

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Fick ett ryck för några veckor sen då jag tänkte byta min GMT mot en Sea Dweller, sen drömde jag, på riktigt, om ångesten av ett liv utan GMTn. Nu ska jag sätta tillbaka det svarta insertet som någon slags kompromiss.
Behåll GMT, sluta kröka tills du fått ihop pengarna till en YM
 

Ruben

Rolex
Efter att ha läst era tankar och reflektioner så är det nog bäst att låta GMTn stanna. Om jag skulle sälja den och sedan försöka köpa en gmt senare i livet tror jag det blir svårt att hitta en i samma skick osv, vilket skulle resultera i en besvikelse. Yachtmastern kommer ju alltid finnas tillgänglig hos AD (de närmsta åren iallafall).

Ska snart slänga på Coke-insertet så det blir en liten facelift inför hösten/vintern, kanske får mig att inse att gmt är den optimala klockan :)
 

Hexagon

KS Picasso
2-Faktor
RoseTT varje dag!! Hade kunnat leva med den only rätt länge faktiskt. (Kanske ett helt år, men troligtvis 8-10månader :rolleyes:)
 

Hexagon

KS Picasso
2-Faktor
Fick ett ryck för några veckor sen då jag tänkte byta min GMT mot en Sea Dweller, sen drömde jag, på riktigt, om ångesten av ett liv utan GMTn. Nu ska jag sätta tillbaka det svarta insertet som någon slags kompromiss.
Behåll GMT, sluta kröka tills du fått ihop pengarna till en YM
Byta gmt mot Dweller vore dumt, tråkigt imo. Skönt att du inte genomförde det. Gmt är svårslaget som vardagsklocka. MEN nya Rose är magisk. Kör kör kör köp köp köp.
 

vaniljglass

Nisse på lagret
2-Faktor
Efter att ha läst era tankar och reflektioner så är det nog bäst att låta GMTn stanna. Om jag skulle sälja den och sedan försöka köpa en gmt senare i livet tror jag det blir svårt att hitta en i samma skick osv, vilket skulle resultera i en besvikelse. Yachtmastern kommer ju alltid finnas tillgänglig hos AD (de närmsta åren iallafall).

Ska snart slänga på Coke-insertet så det blir en liten facelift inför hösten/vintern, kanske får mig att inse att gmt är den optimala klockan :)
Det är väl inte svårt att hitta en fin 16710?
 
Topp