• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

SnabbKlockspaning - Hublot...

Sprang runt på stan idag och gled in hos Bo Bergren och provade en Hublot Aero Bang Black Magic....

Riktigt riktigt nice, dock så listar den typ 190k, bilden gör den inte rättvisa tyvärr...gav faktiskt ha-begär...
69738A48-DAE2-4CCA-88E5-A5C03B98D80F_zpsvairqdfj.jpg

Testade även deras vanliga klassiska Big bang...

Okej men inte mer, lite för blank...

4EEA9CD0-9622-4A1D-A989-1C296581392E_zpskltpxqjj.jpg
 

M021

Rolex
2-Faktor
Jag förstår tanken, har själv börjat gilla Hublot. Men känns på något vis som en klocka jag kan tänka mig att ha när jag har alla klockor jag "måste ha" Till rätt pris kan man ju alltid gå tillbaka, borde ju gå att få en Hublot till mänskligt pris?
 

Svanis115

Cartier
2-Faktor
Deras Aeroproduktioner är verkligen sjukt lyckade, blev med denna idag:)
Tidigare haft AP offshore och royal oak och det går inte riktigt att jämföra med Hublot tycker jag. Skulle jag välja det ena framför det andra blir det definitivt AP.
Men vem vet har endast haft en Hublot BB Vendom tidigare och den var för känslig för att jag skulle kunna leva med den.

Ser fram emot att njuta av denna!

IMG_5778.JPG
 

M021

Rolex
2-Faktor
Deras Aeroproduktioner är verkligen sjukt lyckade, blev med denna idag:)
Tidigare haft AP offshore och royal oak och det går inte riktigt att jämföra med Hublot tycker jag. Skulle jag välja det ena framför det andra blir det definitivt AP.
Men vem vet har endast haft en Hublot BB Vendom tidigare och den var för känslig för att jag skulle kunna leva med den.

Ser fram emot att njuta av denna!

IMG_5778.JPG
Vilket monster! Grattis
 
Deras Aeroproduktioner är verkligen sjukt lyckade, blev med denna idag:)
Tidigare haft AP offshore och royal oak och det går inte riktigt att jämföra med Hublot tycker jag. Skulle jag välja det ena framför det andra blir det definitivt AP.
Men vem vet har endast haft en Hublot BB Vendom tidigare och den var för känslig för att jag skulle kunna leva med den.

Ser fram emot att njuta av denna!

IMG_5778.JPG

Grattis föredrar helt klart denna framför den som @masterkiller visar i öppningsposten!
 

acsweden

Breitling
Riktigt snyggt, har en Hublot själv. Har aldrig varit något stort "fan" av Hublot, men fastnade till slut. Det är något speciellt med dessa.
 

Joseph

Cartier
3ATM ska ju inte ses som vattentätt. Vågar man bada med den, och går ev missöden på garantin isf iom att deras representanter säger att den går att bada med i hav och pool?
Screenshot_2016-07-20-13-22-04-2.png

Screenshot_2016-07-20-13-06-10-3.png


Screenshot_2016-07-20-13-16-17-2.png


Snapchat-4602535393400951087.jpg
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
3ATM ska ju inte ses som vattentätt. Vågar man bada med den, och går ev missöden på garantin isf iom att deras representanter säger att den går att bada med i hav och pool?
Screenshot_2016-07-20-13-22-04-2.png

Screenshot_2016-07-20-13-06-10-3.png


Screenshot_2016-07-20-13-16-17-2.png


Snapchat-4602535393400951087.jpg
Har ju diskuterats några gånger nu, men ja, enligt ISO-standard ska de tåla lättare simning om de är klassade till 30m.
 
Topp