• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Snabbmat för CLOCKnördar...

...för er som kommer ihåg...:D

http://sv.wikipedia.org/wiki/Clock

clock_logo2rad_rgbweb_63291103.jpg
 

Ministern

Founder
2-Faktor
De hade en fantastisk apelsinmilkshake. Dock fanns den bara i storlek liten och mellan. Jag hade många diskussioner med personalen om detta. För att det skall kunna finnas en mellan så måste det finnas en stor och en liten. Annars finns en stor och en liten.. Många finniga gymnasieungdomar i kassan fick denna lätt filosofiska fråga när jag beställde min shake..
 

Ryttaren

Rolex
Kommer ihåg att man ALLTID fick vänta på nåt. Drickan man vill ha slut....pommes 10 min......osv, usch. Kommer däremot inte ihåg om det var gott :meh:

Clock vid plattan var ändå välbesökt av nån anledning :)
 

UNO

Panerai
Helgjobbade i Sundbyberg, otroligt lärorikt för en 16-åring !
Pengarna skulle bli en Chopper men blev en bostadsrätt som ökade från 24 till 190 på 5 år(% låter häftigare) som blev bl.a. pengar under senare studietid. Eftersom jag aldrig varit på noll kan man säga att jag har kvar det jag tjänade på helgerna för trettio år sedan.
 
Minns att det låg en på Klarabergsgatan i Sthlm, brukade slinka in där innan man begav sig mot förorten med pendeln. Det låg en annan vid "plattan", brukade hamna där när man skulle handla lite röka till helgen:)
Var låg de övriga i Sthlm?
Fan, det här är fina minnen, tack masterkiller för att du drog igång tråden!


J

Fanns en på Fridhemsplan om jag inte missminner mig,,,
 

Lunkan

Cartier
Vad jag kommer ihåg så var det jättegoda burgare och var väl den enda hamburgerkedjan som hade tv-underhållning, tror det var showtime, när man satt å åt!
 
C

China

Guest
Feta, flottiga och något man helst vill glömma. Är det bara jag som har dåliga minnen av Clock "statliga hamburgare drypande av flott"?
 
Topp