Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Snacka om översitteri del2!!!!!

Diskussion i 'Diskussion' startad av konkas, 11 januari 2013.

1. konkas
    Trådstartare

konkas Friends of KS

Tack för att de flesta förstår mig. Hoppas att jag inte gjorde fel som postade fortsättningen av konversationen i den andra tråden,jag är ju redan uthängd så det borde inte spela någon roll. För alla vetgiriga så väger den faktiskt 158 gr ;-)

/Fredrik

2. ZQT

ZQT The Banker

Haha, bra info!!

När (om) jag ska köpa en klocka i 160 000 kronors-klassen så vet jag att din väger 158 gram. Eller så skulle man kunna googla, eller kolla på AP:s hemsida?

3. daviden

daviden Karl X Admin

Från:
    Malmö
    Gillar att du postade resten - den vi antagligen inte skulle få se.

Skön klocka. :)

4. orup

orup Bonde

Fredrik!
    Vad jag invänder mig i mot är när jag mejlar dig på Blocket och har en fråga och blir bemöt som en oseriös Seiko samlare. Du börjar med att kalla mig för mitt nicknamn och berätta att du vet att jag är intresserad av Seiko klockor och sedan frågar du är om jag verkligen är seriös köpare på en sådan dyr klocka som du vill sälja. Det är det som jag kallar för översitteri.Vad har mitt intresse av Seiko klockor med saken att göra? När jag säljer något så behandlar jag alla som eventuella köpare av objektet om frågorna är relevanta till objektet.
    mvh Robert

Mårtenssons ur Brookfield