• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Snacka om översitteri!!!!!!

orup

Omega
Nästa fråga!
Vad har mitt nicknamn att göra med frågan om vad säljarens klocka väger och vad har mitt intresse för Seiko med min fråga att göra?
Skulle jag vara oseriös för att jag gillar Seiko?? och varför ska jag leta efter information om klockan. Information
som borde stå i annonsen. Nu sprang säljaren till hemköp för att väga den. Jag har bara ett ord för det hela. Komiskt:)
mvh Robert
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Jag har valt att inte lägga mig i mycket, - men detta är nog en av de skummaste trådar jag sett :?
 
orup skrev:
Nästa fråga!
Vad har mitt nicknamn att göra med frågan om vad säljarens klocka väger och vad har mitt intresse för Seiko med min fråga att göra?
Skulle jag vara oseriös för att jag gillar Seiko?? och varför ska jag leta efter information om klockan. Information
som borde stå i annonsen. Nu sprang säljaren till hemköp för att väga den. Jag har bara ett ord för det hela. Komiskt:)
mvh Robert
Hm eller inte...
 

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
Re: Sv: Snacka om översitteri!!!!!!

Om nån händig snickrar sandlådan så bidrar jag med sanden. Fy bubblan ett sånt barnsligt tramsande!
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Tankar har dykt upp att vi modererar för mycket, sista gången det blev heta diskussioner om kopior och tråden stängdes så gick känslorna varma. Nu prövar vi att låta medlemmarna lufta sina åsikter utan moderering. Om ni efter denna tråd anser att vi skall vara mera aktiva i vår moderering meddela oss gärna det.
 

Camo00

Patek
Re: Sv: Snacka om översitteri!!!!!!

Spencer66 skrev:
Tankar har dykt upp att vi modererar för mycket, sista gången det blev heta diskussioner om kopior och tråden stängdes så gick känslorna varma. Nu prövar vi att låta medlemmarna lufta sina åsikter utan moderering. Om ni efter denna tråd anser att vi skall vara mera aktiva i vår moderering meddela oss gärna det.

Man måste ju inte läsa tråden om man inte vill. Moderera med måtta, tycker jag, även om den här tråden knappast känns viktig....
 

David

Bödeln
Spencer66 skrev:
Tankar har dykt upp att vi modererar för mycket, sista gången det blev heta diskussioner om kopior och tråden stängdes så gick känslorna varma. Nu prövar vi att låta medlemmarna lufta sina åsikter utan moderering. Om ni efter denna tråd anser att vi skall vara mera aktiva i vår moderering meddela oss gärna det.

Eller flytta till bråkmakargatan. Jag tycker det är en alldeles utmärkt kompromiss.
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
@wayne: en Big Mac väger 219 gram, dock skiljer sig vikten beroende på i vilket land den serveras men i Sverige väger den just 219 gram vilket inte är mycket att hänga i granen, två fisar och du är hungrig igen ;)
 
Topp