• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Snart är det fredag!!

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Men jag pallar inte att hålla mig vaken! Jag överlåter startandet av den så högt älskade fredagstråden till någon annan hjälte!
Men kom ihåg!!! Det är enbart jag som får tokfuska med reglerna!
Inget prematurt startande imorrn! Back to the roots! Ni måste ha sovit er skönhetssömn för att få starta.
Annars bussar jag daviden på er...
Nattinatt:)
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Fest!
image.jpg
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Men jag pallar inte att hålla mig vaken! Jag överlåter startandet av den så högt älskade fredagstråden till någon annan hjälte!
Men kom ihåg!!! Det är enbart jag som får tokfuska med reglerna!
Inget prematurt startande imorrn! Back to the roots! Ni måste ha sovit er skönhetssömn för att få starta.
Annars bussar jag daviden på er...
Nattinatt:)
Men va fan, håll dig vaken 30 min till och kör som vanligt :)

Skall vi köra panna eller SD?
 

Taxman

Rolex
2-Faktor
När jag såg tråden trodde jag att jag skulle få vara bland dem första att posta i fredagstråden den här veckan. Nu blir det knappast så... Jäklar!
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Men jag pallar inte att hålla mig vaken! Jag överlåter startandet av den så högt älskade fredagstråden till någon annan hjälte!
Men kom ihåg!!! Det är enbart jag som får tokfuska med reglerna!
Inget prematurt startande imorrn! Back to the roots! Ni måste ha sovit er skönhetssömn för att få starta.
Annars bussar jag daviden på er...
Nattinatt:)
Detta är skandal! Ingen fredagstråd utan Ricvin. Du har inte bara rättigheter här RicVin utan även skyldigheter att blidka massan. Kontinuitet osv. Illa.
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Detta är skandal! Ingen fredagstråd utan Ricvin. Du har inte bara rättigheter här RicVin utan även skyldigheter att blidka massan. Kontinuitet osv. Illa.
Du kan dra åt he.....!!! Utan mig hade fredagstråden inte existerat så lite ödmjukhet om jag får be!
Under lång, riktigt lång tid så jobbade jag med att få er andra att ta ert ansvar med att starta tråden vid lämplig tidpunkt. Det lyckades till slut och vi har haft en underbar tid. För ett tag sedan så började folk trotsa de enkla riktlinjer jag satt upp. Exempelvis som Jens gjort denna fredag!!!
Då tog jag tag i detta och bröt mot mina egna regler. Min intention var på intet sätt att införa en Fredagstrådsdiktatur! Men tydligen så måste något göras för detta funkar tydligen inte.
Tror det bästa vore om patronaget gav mig och enbart mig rätt att starta denna tråd. Med risken att tråden blir något sen vissa fredagar.
Tror du helt enkelt får köra en omröstning i nästa nr av KS bladet om detta!!
Nu har jag postat i den sanktionerade tråden i alla fall.
;-)
 
Topp