• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Snart mycket snart..

Fan vad tungt det går!
IMG_336068185829138.jpeg
Haha!
 

MJ24

Patek
2-Faktor
Ok, när vi ändå gissar så är det väl bara att ta i!;)
Panerai, och inte en av de "små" modellerna!:D
 
Tvek på att vår eminente ledare köper Hublot.
Däremot en helgulds PP är nog inget omöjlighet, utöver sin mycket vackra Aquanaut!
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Puckon.....finns bara ett sätt att ta reda på hur det ligger till.....slå 90120 för besked....
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Detta inlägg är genialt Ministern :D, alla sitter framför sina, datorer, surfplattor och telefoner! Förmodligen sitter du med en god whisky eller en god konjak med med smilbanden ganska så uppåt och bara garvar åt oss andra som sitter och väntar på KS ska vi kalla det för det första månlandningen :D. Nu skiter jag i detta, ska ta mig en rejäl whisky och titta på Skottland vs Irland i EM-kvalet. Imorgon när jag vaknar i ottan hoppas jag att jag får titta in på denna tråd och upptäcka att det är någon smarrig guldklocka ministern har köpt :cigar:. Ser framemot vad som nalkas...
 
Topp