• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Snart når vi en milstolpe

ZQT

The Banker
2-Faktor
Grattis från finewines.se till er bakom Klocksnack.se och alla dess medlemmar. 500.000+ inlägg är imponerande hur man än ser det. Med den här takten dröjer det inte så länge innan ni når en miljon inlägg. Lagt en Charles Heidsieck på kylning för att uppmärksamma er. Känns som en lämplig flaska så här en onsdag.

Personligen visste jag inte inte att fanns så mycket att klocksnacka om, men å andra sidan så innehar jag ju endast två klockor.


Berätta!! Vad för klockor?
 

shorepower

Breitling
Inte i klocksnackklass men ändå. Skål

CHKlocka.JPG
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Rumbleweed. Kan man alltid säga när man inte har nåt att säga. Men ett inlägg blir det ju.
 

joh.jonsson

Panerai
har hållt koll på det ett par dagar haha,
det närmar sig sakta men säkert, coolt! undra hur många medlemmar det va när jag reggade mig.
 

Icaras

Rolex
Om du lägger muspekaren över din egen avatar ser du ditt medlemsnummer nere i hörnet. I alla fall i Internet Explorer på en helt vanlig laptop. Hur det funkar på padda eller mobil har jag ingen aning om.
Hmm sitter på mobilen och ser inget. Vilket nummer har jag? :D.

Någon som minns det förra utseendet på forumet? ;)
 

Icaras

Rolex
Nr.1110 verkar du ha isåfall.
nä de har man glömt sen länge. fanns det ingen websida med gamla utseenden? va på ett annat forum förut så luskade nån fram det
Tack (även till ovan som svarade)! :). Då är man ju relativt ny medlem ändå haha.

Hmm jag har faktiskt ingen aning. Men Daviden slängde upp en printscreen för ett par månader sedan som visade utseendet omkring februari 2013, har sparat den någonstans. Grymt hur stort och framförallt snyggt forumet blivit bara sedan jag själv hittade hit första gången :)
 
Topp