Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sista chansen att rösta! Röstningen stänger 23:59 idag.

Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

snickare Lägg ut en bild på er och er klocka på jobbet

Diskussion i 'Diskussion' startad av xigzo, 28 december 2015.

1. xigzo
    Trådstartare

xigzo Borgare

Från:
    malmköping
    snickare Lägg ut en bild på er och er klocka på jobbet vore kul att se vad alla hantverkare använder som "vardags beater" och inga fake bilder ;)

2. Krostiffer

Krostiffer Borgare

jag använder oftast en billig smartklocka så jag slipper krångla med telefonen. Inga bilder tyvärr :( måste skaffa en tuff beater... Kanske ett nyårslöfte?

xigzo gillar detta.
  3. snoozarn

snoozarn Friends of KS

Från:
    Stockholm
    yonsson gillar detta.
  4. MacRulez4ever

MacRulez4ever Biskop

5. MacRulez4ever

MacRulez4ever Biskop

Var är din bild då ?

jabla gillar detta.
  6. Compiss

Compiss Friends of KS

Från:
    Den södra malmen
    Vill ni inte används tråden klockor på jobbet så lägg dem i dagens klocka. Alla dessa klockbildestrådar blir allt för många.

Trådar för ändamål finns, använd gärna dem

Knugen, yonsson och snoozarn gillar detta.
  7. xigzo
    Trådstartare

xigzo Borgare

Från:
    malmköping
    20151229_110515.jpg Denna kör jag med men lite stor att ha under jackor nu på vintern men funderar på att leta efter en omega seamaster eller liknande

Paul60 och N.Bathes gillar detta.
  8. xigzo
    Trådstartare

xigzo Borgare

Från:
    malmköping
  9. Richie

Richie Friends of KS

Använt min Certina DS Action på jobbet i snart ett år, kör slagborr/borrhammare allt för jämnan och fortfarande ingen märkbar skillnad på klockan! tickar på som den ska :)

Nu står förvisso DS för Double Security (http://www.certina.com/technology/ds-concept) så vet inte hur pass stor skillnad detta gör mot stöttålighet, men tror inte du skall vara så rädd för att använda en automatisk klocka på jobbet :)

xigzo gillar detta.
  10. Subby

Subby Borgare

Från:
    Stockholm
    Kör en billigare automatare Seiko om det funkar med automatklocka på jobbet. Om du nu vill köpa quartz beater så skulle jag rekommendera breitling aerospace, går att hitta något i bra skick för 15k tror jag.

Mårtenssons ur Brookfield