• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

snoozarn

donnie

Panerai
Friends Of KS
2-Faktor
Sålde ett gäng med straps till den här killen, jättesnabb betalning och en trevlig mailkontakt
 

Dr666

Omega
Kan utan minsta tvekan gröna denna herre som inte minst har den goda smaken att gilla min klocksamling på en tillräcklig adekvat nivå Får eventuellt i helgen tillfälle möjlighet att bryta&bända på nyss nämnda herre, detta i egenskap som Naprapat vilket är min huvudsakliga sysselsättning förutom att nu hänga här på brädan
Mvh Dr666
 

kabro

Cartier
Mötte upp denna herre och köpte ett par jeans, trevligt, snabbt och smidigt!
(Av en ren slump visade det sig att han var klockintresserad också)
 

Mr Pear

Cartier
2-Faktor
Snoozarn skänkte (ny) lifestyle artikel mot ett bidrag till BCF. Snoozarn ansåg att mitt bidrag också var generöst, så han bjöd på frakten.
Hedervärt!
Väldigt generöst. Win-win.
Tacksam för bra kommunikation.
Goodguy i min bok, och förmodligen också en insättning av högre makter på Snoozarns karma konto.
Tack!
 

sjstrm

Cartier
Köpt en fin Tudor av Snoozarn, leverans till dörr (vilken service) snabbt och smidigt!! 100% GG
 
Topp