• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Snowflakes in da house!

HerrGås

Omega
Vad tror ni om denna? Vet att den är köpt 1971/1972. 7016?
image.jpeg
 

klak

Omega
Jag har precis lämnat in min flinga för service och väntar på offerten. Jag skickade med frågan om ett glasbyte då jag funderar på hur det skulle se ut utan bubbla. Ni som har gjort det, åsikter, tankar? Finns det gott om ersättningsglas? Det som sitter på är ett högt och fint glas, är de man kan byta till plattare?
 

Scaramanga

Patek
2-Faktor
Jag har precis lämnat in min flinga för service och väntar på offerten. Jag skickade med frågan om ett glasbyte då jag funderar på hur det skulle se ut utan bubbla. Ni som har gjort det, åsikter, tankar? Finns det gott om ersättningsglas? Det som sitter på är ett högt och fint glas, är de man kan byta till plattare?

Såhär ser det ut med Rolex serviceplexi utan bubbla.
image.jpeg
 

thomastheswede

Audemars
Prisgalenskapen (för det måste man väl ändå säga att det rör sig om) fortsätter. Ny flinga hos HQ, utan papper. Är det någon som har en aning om hur många flingor som tillverkats?
Skärmavbild 2016-08-17 kl. 10.18.05.png
 
Topp