Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Snygg box till klocka

Diskussion i 'Diskussion' startad av Arsius11, 18 februari 2016.

1. Arsius11
    Trådstartare

Arsius11 Bonde

Från:
    Gbg
    Har en Seamaster pre-Bond som skall ges som rundtalspresent och söker nu efter en hyfsad box. Har letat efter original Omega, men där är nog hoppet ute då de flesta är i för dåligt skick eller inte passar.

Tar tacksamt emot tips!

2. Asplund

Asplund Friends of KS

Från:
    Förorten
    Finns massvis av boxar på ebay, sök bara "Omega Watch Box".

3. Makkanxd

Makkanxd Stadsbo

Från:
    Stockholm
    Håller med övre talare, ebay har massor av boxar. Du kan ju också skapa en köpes tråd bara ? Gjorde jag till min omega, iofs var det bara ett travel case men hittade snabbt via ks iallafall

4. Arsius11
    Trådstartare

Arsius11 Bonde

Från:
    Gbg
    Absolut, men känns sådär att köpa en vintagebox för 500+ i slitet skick. Det är ingen travelbox jag är ute efter heller. Klockan är på stållänk dessutom, så det funkar inte med smala boxar.

Mårtenssons ur Brookfield