• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Snygg box till klocka

Arsius11

Cartier
2-Faktor
Har en Seamaster pre-Bond som skall ges som rundtalspresent och söker nu efter en hyfsad box. Har letat efter original Omega, men där är nog hoppet ute då de flesta är i för dåligt skick eller inte passar.

Tar tacksamt emot tips!
 

Makkanxd

Rolex
Håller med övre talare, ebay har massor av boxar. Du kan ju också skapa en köpes tråd bara ? Gjorde jag till min omega, iofs var det bara ett travel case men hittade snabbt via ks iallafall
 

Arsius11

Cartier
2-Faktor
Absolut, men känns sådär att köpa en vintagebox för 500+ i slitet skick. Det är ingen travelbox jag är ute efter heller. Klockan är på stållänk dessutom, så det funkar inte med smala boxar.
Håller med övre talare, ebay har massor av boxar. Du kan ju också skapa en köpes tråd bara ? Gjorde jag till min omega, iofs var det bara ett travel case men hittade snabbt via ks iallafall
 
Topp