• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Snygg Chopard...

...såg den här på Watch Anish, riktigt snygg måste jag säga och överkomlig i pris....

Vad tycker ni? Har ju varit lite snack om Chopard på senaste...

http://us.chopard.com/watches/classic-racing/mille-miglia/mille-miglia-chronograph-168511-3015


Chopard_zps466a51bd.jpg
 

Jokkmokkswe

Cup of Jawa
2-Faktor
Oj, spännande, mycket som händer i den där urtavlan. Erkänn att du går igång på gummibandet!

Har vi någon Chopard här på forumet?
 

vonhall

Rolex
Tycker att Chopard har många intressanta modeller och kvalitén känns bra! Tror att chansen att jag har en Chopard om något år är ganska stor. Fast just den här modellen var kanske inte någon favorit.
 
Som vanligt kul att alla gilar olika, personligen så är nog den här en av dom snyggare Chopard jag sett och stort + för en bra storlek och humant pris, vad mer kan man begära?, kanske måste dra förbi RobE och kolla om dom har den inne...
 

Helvetia

Cartier
Tycker den ser lite smårörig ut men det tycke jag om den liknande el primeron jag såg på kaplans nyligen och blev ändå väldigt sugen. Lika men olika:
9810-Zenith.jpg
 
Topp