• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Snyggaste färgen på urtavlan?

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Säger också brun, Rolex Rootbeer tavla på GMT är ju nice som faen! Hade en polare som bar en Datejust med brun tavla, kommer ihåg att jag var tarv som bara den när han bar klockan.
 
U

urinvånaren

Guest
Guld, för gulgulds Sky Dwellern är löjligt Vacker + den funkar till allt, målarkläder, kostym you name it :)!!

urinvånaren in med en bild i tråden så vi får det överstökat!!
Såja, inte bråka nu.....här kommer svaret:)
sfVy9QK.jpg


Och en till...
VyjKCGs.jpg


Ursäkta Målarn att det tog lite tid...jag höll på med middagen:)
 

Bolio

Panerai
Såja, inte bråka nu.....här kommer svaret:)
sfVy9QK.jpg


Och en till...
VyjKCGs.jpg


Ursäkta Målarn att det tog lite tid...jag höll på med middagen:)

Ursäkta jag kan inte låta bli att skriva nått när jag ser denna skönhet, det är som om fingrarna inte lyder hjärnan. Läste att frugans kommentar på ditt inköp var att nu vill jag också ha nått. Jag är lyckligt gift men jag måste ändå fråga om nu frugan också ska få nått skulle du kunna tänka dig att byta henne mot mig trots att jag har ett utseende som skrämmer de flesta och hår finns bara i öronen och i näsan så är jag rätt snäll och är dig föralltid trogen :oops:.

Ja du ser hur det blir när man inte kan styra sina händer men det där uret e magiskt.

Denna post till trots är svaret på tråden SVART.
 
Topp