• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Snyggaste klockan i guld.

Johnny67a

Omega
Ulysse Nardin Classico Manufacture och
Ulysse-Nardin-Classico-Manufacture-Watch-3.jpg
Breguet_MBD_YG_IMG_2200_web.jpg
Breguet Marine Big Date jag svårt att komma förbi! En av flera drömklockor.
 

Ritam

Omega
2-Faktor
Någonstans måste man börja tänkte jag och köpte mig en sådan här:
IMG_4411.JPG


Det är inte någon drömklocka eller den finaste guldklockan jag vet men jag gillar att den är enkel med en extra touch av guld.

Det finaste gulduret (utan att kunna referenser) får nog vara ett hypotetiskt "enkelt" ur med glasbaksida från Patek, Vacheron eller Glashütte. Vräkiga guldklockor á la Rolex-sub är mindre smickrande tycker jag.
Håller med. Det är som att säga BMW 525 är den vackraste bilen eller Pamela Andersson är den vackraste kvinnan:).
 
H

Hysteria

Guest
Omöjligt att den där skulle klassas som en av de finaste klockorna i guld, visst är smaken som baken men den där var tokful:(
Omöjligt kan det ju inte vara eftersom att jag uppenbarligen tycker att den kan klassas som sådan. Men ja, det är helt klart tur att smaken är som baken.
Vissa uppskattar independent-wm klockor, som i just detta fall är handgraverad med en udda men extremt ball moonphase. Andra gillar Rolex.
 

Johnny Pickles

Cartier
2-Faktor
Omöjligt kan det ju inte vara eftersom att jag uppenbarligen tycker att den kan klassas som sådan. Men ja, det är helt klart tur att smaken är som baken.
Vissa uppskattar independent-wm klockor, som i just detta fall är handgraverad med en udda men extremt ball moonphase. Andra gillar Rolex.

haha:D Gillar ju inte bara Rolex, ''Omar''! Men jag förstår hur du tänker:bookworm:
 

Kugghjul

Panerai

rdianat

Cartier
2-Faktor
Emergency i vitguld är en riktig hållkäftenklocka tycker jag! Fulsnygg tror jag vi kan kalla den. :D lystern i guldet kombinerat med klockans utseende gör att jag dras till den av någon outgrundlig anledning...

img1268063630jmk.jpg
 
Topp