• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Snyggaste klockan på lädernato?

Johanw

Cartier
Inte snyggaste men hittade en bild när jag tömde telefonen som kanske kan vara med. 1603 på vinatagelädernato.

WP_20140325_12_33_57_Smart.jpg
 

Korwax

Omega
Junghans Max Bill är ju en skönhet, och ni vet vad man brukar säga, en skönhet klär i allt!
 

Bilagor

  • 7734837588.jpg
    7734837588.jpg
    42.2 KB · Visningar: 66

Mcgregor

Rolex
2-Faktor
Kickar liv i den här tråden. Någon som kan rekommendera en bra sida som säljer schysta läder Natos som inte är för tjocka och stela??
 

steffe

Rolex
Professional Dealer
2-Faktor
Kickar liv i den här tråden. Någon som kan rekommendera en bra sida som säljer schysta läder Natos som inte är för tjocka och stela??
Läste en del dåliga recensioner igår om Cheapest Natostraps, dock har jag alltid varit nöjd med lädernaton därifrån. Precis som du önskar är dom mjuka.
Dock är kvalitén inte den bästa - men dom får jobbet gjort för dom pengarna. https://www.cheapestnatostraps.com/collections/leather-nato-straps
Använd koden 'welcomeback' i kassan så får du 15 % rabatt :D
 

JayJay

Rolex
Nu kanske du ångrat dig efter 2.5 år, men jag håller med när det gäller nya dykare. Vintage på lädernato är dock rätt så mysigt :)
BS-W-68-Tudor-MN-blue-1982-17.jpg
Jag gör faktiskt inte det. För mig ska en dykarklocka kunna hänga med ned i plurret. Något jag själv gärna undviker med läder. Handlar inte om estetik utan ngt med helhetsupplevelsen. Men smaken är ju olika och jag har inga problem med om andra gillar det.
 
Topp