• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

snyggaste klockan på länge

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Mitt Rubber B till GMT:n passar på Datejusten.

WP_20140608_002.jpg
WP_20140608_001.jpg
Jepp, hade ett Rubber B till min 1603 i somras. Mitt problem var att spännet hamnade vid knölen där tummen sitter och trots smart lösning från Jabla så lirade det inte riktigt.
 

10past10

Omega
Om den här DJn skall nå hela vägen fram till att bli ett äkta Nixon homage så föreslår jag en PVD behandlad oysterlänk också. Lycka till Brutus.

1163963d1374489111-gunmetal-nixon-cannon-all-gunmetal-watch-3002853-0-1352809455000.jpg
 

poormans

Rolex
PVD är najs enda problemet är att minsta repa innan PVD'n utförs syns så klockan ska helst vara ny eller riktigt bra polerad annars ser det inte snyggt ut

här är en PVD beater 16800 som jag hade för några år sedan när PVD var da shit

cheers
christian
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Köp den då. Gripenbro är bra att ha och göra med och är seriösa så det är lugnt på den fronten. Däremot så kan jag inte direkt påstå att jag gillar PVD Rolex. Är väl föresten inte original utan gjort senare.
 

Empa

Donnie Brasco
2-Faktor
Jag gillar den också!

Mycket tuffare än de där TT DJ man ser på gubbarna på välkända semesterorter ;)
 

K-S

Rolex
2-Faktor
Mja nja tja... Snyggaste man sett på länge var väl kanske en rejäl kryddning... (eller försök att få framtida rabatt) Men den kan säkert va kul i rotation om den flyter ens båt så att säga.


Gripenbro.se har jag gjort affärer med och den hanteringen var god. Goodguys. Så gillar man den är det väl bara att köra på!
 

Fabian

Patek
2-Faktor
Mja nja tja... Snyggaste man sett på länge var väl kanske en rejäl kryddning... (eller försök att få framtida rabatt) Men den kan säkert va kul i rotation om den flyter ens båt så att säga.


Gripenbro.se har jag gjort affärer med och den hanteringen var god. Goodguys. Så gillar man den är det väl bara att köra på!

haha.
 
Topp