• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Snyggaste Wrist Shot på KS....

Jonulf

Audemars
2-Faktor
Åååh jag har sagt det för och jag säger det igen, gryyyymt fin den blåa tudors....

Villar gärna mina ögon på den!
 

Omen

Heja Eslöv!
2-Faktor
Skit, samlingen börjar bli stor... jag glömde denna
CdpeR5E.jpg
Riktigt snyggt! klocka och accessoarer Rozzy
 

acce1999

Patek
2-Faktor
Rozzy ligger på. Inget snack om det. Och en så schysst bredd i samlingen. Är alla klockor kvar i samlingen, kan man undra? Ping Rozzy.

Mvh A
 

PIC

Cartier
2-Faktor
Inte bara att bilderna blir bra kvalitétsmässigt och fina klockor. Kompositionen är riktigt bra, välklätt :cigar:
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Jag tar bilderna med en iPhone 4s. Riktigt bra och skarp kamera just på 4s jämfört med tidigare!

Samt riggad ljusramp och photoshop-station i bilen va?

Familjen måste älska att sitta och vänta på att få åka; "pappa måste bara värma upp ljusriggen lite till innan jag får ett perfekt ljus, som matchar lädret på handsken med klockans bezel, de andra farbröderna på internet gillar sånt, sen kan vi åka till leklandet" :D
 

JohnGalt

Breitling
Vilka ofattbara bilder, den första Tudoren fick mig att tappa hakan... är inte så insatt i Tudor, någon som kan bidraga med lite mer info kring den? :)
 
Topp