• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

*SOLD*FS: Seiko SARB059 Alpinist

Rber

Audemars
2-Faktor
Säljer en grymt snygg Seiko från deras SARB-linje. Jag sätter denna i samma klass som min Sumo, med det sjystare verket som har hack och wind samt en finish som inte ska jämföras SKX-modellerna. Även signerad krona.

Inköpt i början av 2013. Har endast fått följa med mig ut en enda gång då jag "sparat" lite på denna. Vågar påstå 100% nyskick!

Fantastisk mörkgrön tavla som är omöjlig att fånga på bild.
41mm exkl. kronan (bärs som en SKX). 22mm mellan luggarna.

Tog några snabba kort, ev. prickar på glaset är bara damm:






Kommer självklart med stämplat garantikort, extra länkbitar och alla boxar.
SÅLD! Pris: 3400:- inkl. rekommenderad frakt inom Sverige. Dra av en hundring om vi ses hos mig i Trollhättan.

Tack för annonsplatsen!

/Robin
 

Bilagor

  • SARB_1.JPG
    SARB_1.JPG
    112.3 KB · Visningar: 804
  • SARB_2.JPG
    SARB_2.JPG
    116.7 KB · Visningar: 801
  • SARB_3.JPG
    SARB_3.JPG
    116.3 KB · Visningar: 789
  • SARB_4.JPG
    SARB_4.JPG
    117.5 KB · Visningar: 803

Rber

Audemars
2-Faktor
Re: SÄLJES: Seiko SARB059 Alpinist

Kan tänka mig byte mot en 9315, 93150 eller motsvarande länk från Tudor med en slant mellan.
 

Rber

Audemars
2-Faktor
Re: SÄLJES: Seiko SARB059 Alpinist

Bump. Riktigt mycket klocka för pengarna!
 
Topp