Laddar...
Nymans Ur 1851

Kaplans Auktioner
  1. Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
    Stäng notis
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

*SOLD*: OMEGA Seamaster PloProf 1200 med mesh + gummi x 2

Diskussion i 'Handla - Säljes, bytes' startad av TomasBc, 25 september 2012.

1. TomasBc
    Trådstartare

TomasBc Dirty rotten scoundrel

Det tar emot lite att sälja/byta men här är den:

(bytesförslag: klockor i 5000-15000 klassen, förslagsvis Datejust 1601 eller något annat roligt + pengar åt mitt håll)

En liten recension av klockan finns här: http://www.klocksnack.se/viewtopic.php?f=3&t=510 (Jag gjorde inte recensionen för att jag skulle sälja några dagar efter, det bara råkade bli så :) )

Till salu är en komplett PloProf 1200 från 2009 i gott skick! Alla länkbitar till meshbandet finns och det svarta + orangea gummit är något kortade men bör passa de flesta handleder då dykarförlängningen i låset bjuder på ca 3 cm. Inga större dings eller repor på boett eller glas. Sedvanliga swirls finns på spännet efter 3 månaders dagligt användande.

Klockan tickar på fint och saktar sig ca 5sec/24h.

Klockan och jag finns i Stockholm.

TIDIGARE PRIS: 38 000:- för hela paketet.
    NYTT PRIS: 37 000:- för hela paketet

Referenser finns här på KS och TTT.

Tack för titten!

Mvh
    TomasBc

2. TomasBc
    Trådstartare

TomasBc Dirty rotten scoundrel

Re: FSOT: OMEGA Seamaster PloProf 1200 med mesh + gummi x 2

uppdaterad bytesförslag

3. Magwas

Magwas Torpare

Re: FSOT: OMEGA Seamaster PloProf 1200 med mesh + gummi x 2

Breitling Aerospace, vit urtavla, gummiarmband, 3 år, alla papper, fint skick - intressant som byte+pengar?

Sjöö Sandström Royal Straps