• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Som ett barn på julafton :)

Xalle

Audemars
2-Faktor
I like :) Plus din handled ser ju ut att vara som klippt och skuret för detta sjö/havs monster! Vi dödliga hade inte haft en klocka på armen utan tvärt om dvs en arm på klockan...Grattis!
 

Paneraiman82

Cartier
2-Faktor
Grattis till sköna 220 gram. Jag skulle vilja se lite fler bilder i dagsljus.
image.jpg


image.jpg


image.jpg
 

sir alex

Panerai
Testade den på Nymans för någon vecka sedan och gillade den skarpt trots att jag inte har handleder att bära upp klockan. Tycker många gånger att Rolex är ganska tråkiga men denna är allt annan än tråkig. Funderar att köpa en själv även om jag kommer att se ut som clown.
 

Taxman

Rolex
2-Faktor
Grattis! Vet inte riktig vad jag tycker om tavlan. Färgskiftningen är snygg men... Jaja, det spelar dock ingen roll eftersom mina handleder är alldeles för klena för att hantera den där! :D Jag tror att den kan bli en framtida klassiker. Som sagt, grattis!
 
Topp