Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Som ny i forumsvängen..

Diskussion i 'Diskussion' startad av Angermanagement, 18 september 2012.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Angermanagement
    Trådstartare

Angermanagement Torpare

Som ny i forumsvängen eller kanske ny postare har jag lite reflektioner.. Jag har lurkat på gamla TTT och är även reggad på nya. Såg fram emot så mycket med allt som komma skulle så även här. Eller kanske jag skall säga, blev KS så mycket bättre? Är det inte bara samma som nya TTT? Känns lite så..

2. Andrew

Andrew Borgare

Från:
    Danmark typ
    På TTT diskuteras i denna stund väggklockor och hur mycket bättre den gamla plattformen var.

3. tradden

tradden Bonde

Vilken trollpost. Jag är ny i klocksvängen och har fått väldigt många som hjälpt och svarat på frågor här på klocksnack. Inte alls samma känsla som det andra forumet. Det känns mest som antikprat nästan.

/t

4. Angermanagement
    Trådstartare

Angermanagement Torpare

Var inte meningen att framstå som så, det enda jag ville säga är att jag hade större förhoppningar på KS..

5. easy rider

easy rider Dead Man Walking

Vad för förhoppningar?

6. daviden

daviden Karl X Admin

Från:
    Malmö
    Vad hade du hoppats på?
    Mer ur ett rent tekniskt perspektiv, eller ur ett innehållsperspektiv?

För att lindra lite av besvikelsen från dina ouppfyllda förhoppningar kan jag berätta att det kommer hända en hel del kul framöver.
    Vi har bara börjat. :)

7. JoberMan

JoberMan Politruk

Från:
    Minsk, Vitryssland

Åh fan...

8. Där ser man, vad hade du förväntat dig då?, KS är ett helt nytt nischforum som efter ett par veckor har flera hundra medlemmar och redan nu är ett levande forum, rätt bra tycker jag iallafall....

9. yonsson

yonsson Kikuchiyo Kobra Kai

Från:
    GBG
    Ganska roligt inlägg, då det är medlemmarna som "gör forumet". Det enda som behövs för ett bra forum, är en bra plattform och aktiva medlemmar. Både och finns. Därefter är det upp till medlemmarna att bidra till att forumet blir som man vill ha det.

Lägg upp en bra guide till hur ett mekaniskt urverk är uppbyggt, hur en äggklocka fungerar, eller bidra genom att skriva en lång post om Rolex historia.
    Det är upp till dig att rikta forumet mot det du tycker är intressant. Forumets ansvariga är enligt mig enbart ansvariga för att se till att forumet fungerar rent tekniskt. Allt annat, som exempelvis träffar, tävlingar, utmaningar mm är enbart bonus.

Du ÄR forumet. Glöm inte det!

10. Ricrob

Ricrob Friherre

Där tog du orden ur min mun, mycket bra sagt! Om alla bara gnäller när de inte är 100% nöjda, då skulle det nog bli riktigt trevligt.. Inte!

11. Ariste

Ariste Biskop

Från:
    Västerort
    +1 Bra formulerat.

12. Eric Jajjamensan P

Eric Jajjamensan P Sektledare

Från:
    Spexeryd
    Måste vara jobbigt att sitta tyst på sin röv och vänta på att någon annan ska göra allt man vill och hoppas på. Frustrerande med alla som gör fel. Välkommen till forumet och tack för att du bidrar Angermanagement.
    Pust, och jag som lovat mig själv att bara låta trollen flyta förbi.

13. daviden

daviden Karl X Admin

Från:
    Malmö
    Skönt att du lever upp till din titel du fått här på forumet. ;)

14. cab

cab Friends of KS

KS första troll! Då kan vi bocka av det också! :mrgreen:

15. XanderHook

XanderHook Bonde

Från:
    Stockholm
    Kan vi inte alla se till att leva upp till förväntningarna helt enkelt?
    Bättre, roligare, mer informativt och insiktsfullt?
    ;)

16. Denke

Denke Drottning Kristina Admin

Från:
    Stockholm
    Med de kloka orden så föreslår jag att vi låser den här tråden . Någon som tycker annorlunda? :)

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
Mårtenssons ur Brookfield