• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sommar GTG - 30:e maj..

...tänkte dra ihop en sista GTG innan sommaren och alla drar på semester, inget superuppstyrt utan mer en halvspontanare dvs att dom som vill träffas på Mälarpaviljongen och dricker lite bärs...

http://www.malarpaviljongen.se/

Datum: TBA...
Vart: Mälarpaviljongen
När: Typ från 16.30 till whenever
Vilka får komma: Alla som vill

http://www.malarpaviljongen.se/

Går ej och boka bord men om vi är tidiga så lägger vi beslag på den yttersta pontonen i vanlig ordning, bör funka...

Vore kul att se lite nya (och gamla) ansikten...

Observera att detta är en öppen GTG och man bestämmer ju vilka dinkor man tar med och man får överväga ev säkerhetsaspekter själv...

Malarpaviljongen.jpg



Missa nu inte detta tillfälle att få presentera er och träffa lite forumprofiler!
 

Roxen

Cartier
Fan vad roligt, jag är både ny och tillgänglig nästan jämt, skall bli jäkligt kul!
 

JoberMan

Politruk
2-Faktor
Vad ska du ta med dig då Master-K? Du håller ju på att sälja av allt.

Jag dyker nog upp ganska tidigt.
 
De
Vad ska du ta med dig då Master-K? Du håller ju på att sälja av allt.

Jag dyker nog upp ganska tidigt.

Det du... ;-) och SubC stannar ju oxå....

Vem vet kanske blir vintage, liiite sugen på en 5513 Gilt med Bart Simpson och Rail dial helst PRE-Comex om jag kan hitta och med prototyp case (Patent Pending) med heliumventil utan lugholes, sedan är ju bexley slipning en självklarhet och punched plastcert från Andrew Sheer....;)
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Detta är ett ypperligt tillfälle för er som inte presenterat sig och ger er en möjlighet att sedan deltaga i slutna GTG.
 

Bomier

Moderator
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Detta är ett ypperligt tillfälle för er som inte presenterat sig och ger er en möjlighet att sedan deltaga i slutna GTG.

Det hade varit grymt trevligt att träffa alla IRL... Tyvärr kommer jag inte kunna vara i Sverige under denna period!

Jag hoppas däremot att det finns möjlighet under Juni månad för en träff med lite forum medlemmar...????
Om någon forum medlem besöker Bangkok, så hör gärna av Er för en spontan GTG. :)

Jäkligt kul att ni ordnar träffar!

Mvh
Micke E
 
Topp