• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sommar GTG - 30:e maj..

Ricrob

Patek
Ja va fn, om den inte ska med till Paris så kan du låna den.
Ge er för faen! Det är väl ingen leksaksbil man bara "bytlånas" med.. Och förresten ska väl du härmas med massa pekbilder från Paris, eller..? Summa summarum är att om du nu inte kommer (tyvärr) så tycker jag även din rassliga gamla 16613 inte heller ska komma och bli dagens dussinklocka.. ;)
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Ge er för faen! Det är väl ingen leksaksbil man bara "bytlånas" med.. Och förresten ska väl du härmas med massa pekbilder från Paris, eller..? Summa summarum är att om du nu inte kommer (tyvärr) så tycker jag även din rassliga gamla 16613 inte heller ska komma och bli dagens dussinklocka.. ;)

Jag är mest orolig för att du kommer sno min. Lite som när vi hade våra Ploprofs och du hade monterat meshet åt fel håll......
 

Micke B

Streetracer
2-Faktor
Jag vill verkligen komma, men dan efter innehåller en hel del gratis sprit och det vill man ju kunna utnyttja till max. Gratis sprit liksom...
 

Roxen

Cartier
Om någon känner sig manad att släpa med en röd 1680 man kan få klämma på, bjuder jag denne på valfri dryck! :)
 
Topp