• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sommar GTG - 30:e maj..

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Gents - hur tänker ni kring multipla ur? Det är ju rätt mkt folk och väldigt publikt där, tänkte ni ta med er fler än 1 klocka till GTG'n?
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Tänkte mest på den stora högen med dyra klockor på vårt bord, som gnistrar förföriskt i solen... Man vill ju inte ha oönskat sällskap i ryggen på vägen hem med tre rollar på sig

Du får vara lite diskret ;)

2uqe7a3a.jpg
 

NiklasArvid

Mon Mothma
2-Faktor
Hur skall ev rånare veta vilka vi är bland 400 personer..

+1, sen är vi kanske inte sååå långt över medel iallafall på klockfronten, så om hit'n'runs på klockor på krogen hade varit ett framgångsrecept så hade vi nog redan läst om det...
+ att de flesta av våra pjäser är så obskyra, unika och downrigt fugly för gemene man att de är jävligt svårsålda... ;)
 

Ministern

Founder
2-Faktor
+1, sen är vi kanske inte sååå långt över medel iallafall på klockfronten, så om hit'n'runs på klockor på krogen hade varit ett framgångsrecept så hade vi nog redan läst om det...
+ att de flesta av våra pjäser är så obskyra, unika och downrigt fugly för gemene man att de är jävligt svårsålda... ;)

Hdea just den diskussionen med Denke på morgonen. Vilken gangster går igång på vintage Omega och Rolex eller Seiko vilket de flesta av oss har? Tror de föredrar att råna folk med nyare AP, Hublot och Panerai.. Ärligt så är vi nog ganska ensamma att vurma för de klockor vi gör..
 

NiklasArvid

Mon Mothma
2-Faktor
Hdea just den diskussionen med Denke på morgonen. Vilken gangster går igång på vintage Omega och Rolex eller Seiko vilket de flesta av oss har? Tror de föredrar att råna folk med nyare AP, Hublot och Panerai.. Ärligt så är vi nog ganska ensamma att vurma för de klockor vi gör..

...men paneraj asså, först blir man rånad på kredit när man köper den, o sen riskerar man o bli rånad på klockan dessutom...

men AP? ...äre därför alla "nyare AP"-ägare (läs ROO) har så mycket muskler? fast muskler är ju inte så mycket värt i ett modernt samhälle?...

 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Ni har säkert rätt, det är ingen gangster som skulle vilja sno en guld DD tex :D
 

Josef B

Bestraffaren
Jag kommer förbi en sväng, hoppas Spencer kan ta med min tröja. Tvätta den gärna och se till att få bort "yoghurten" på ryggen...
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Kan inte komma ikväll... Och det beror inte på att en skum sängrökare jag har gett en röding kommer dyka upp i mitt ställe med tomtemask och kofot.....
 

Wollen

Mao
2-Faktor
Har dessvärre fått förhinder i form av en nedbruten vän som sedan sent igår huserar på min soffa...
 

Fabian

Patek
2-Faktor
Kan någon besöka sin mormor under dagen och sno med sig en gammal kärringklocka i form av cartier tank?!?! Som belöning bjuder jag på öl eller direktöverföring via swish.
 
Topp