• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sommar klocka (billig variant Rolex Milgauss white)

dropbombs

Breitling
Hej!

Riktigt ny på detta forum, nu är det så att jag är ute efter lite expert hjälp.
Söker en sommarklocka som kan matcha den (för tillfället) hjälpliga bränna, är ute efter en billig klocka under 5000:-.

Ett rikt märke i utförande/färg är Rolex Milgauss
4214379136_9738ce84af_b.jpg



Tack på förhand, tar gärna emot sälj förslag direkt i tråden om ni sitter på något spännande!
 

dropbombs

Breitling
Priser...

Kadloo Millenium
http://www.overstock.com/Jewelry-Wa...al-Stainless-Steel-Watch/6778479/product.html

Bernhardt Binnacle Anchor
https://www.bernhardtwatch.com/index.php?id=34


OBS - vet inget om dessa klockor, bara att de är ganska lika.



Tack! Tänkte precis fråga om vart man kunde få tag på Kadloo Millenium, den var riktigt fin och precis vad jag är ute efter!

Dock verkar de har slutat tillverka dem vad jag har kunnat luska fram, men får hoppas att det bara är rykten.
 

Landshark

Cartier
Snyggt där, Daviden! [helt allvarligt] Hade jag befunnit mig i ett voteringssammanhang hade jag högljutt vrålat; "Nog med förslag!"
 

aljung

Panerai
2-Faktor
Har en klocka från Bernhardt (Sea Shark) och jag måste säga at jag är riktigt nöjd med denna. Mycket klocka för väldigt lite pengar. Bernhardt Binnacle Anchor går att få tag på rätt billigt via t.ex. WUS köp och sälj forum (gör en sökning via Lionseek.com).

//Andreas
 

dropbombs

Breitling
Har en klocka från Bernhardt (Sea Shark) och jag måste säga at jag är riktigt nöjd med denna. Mycket klocka för väldigt lite pengar. Bernhardt Binnacle Anchor går att få tag på rätt billigt via t.ex. WUS köp och sälj forum (gör en sökning via Lionseek.com).

//Andreas


Ska ta en titt så jag inte hittar kadloo millennium någon stans, tack för hjälpen!

Skickat från min GT-I9300 med Tapatalk 4 Beta
 
Topp