Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Sommarens sista suck

Diskussion i 'Diskussion' startad av denjohan, 21 september 2014.

1. denjohan
    Trådstartare

denjohan Friends of KS

Lång sommarsäsong går nu oundvikligen mot sitt slut. Men 19 grader ute och sol i Stockholm fick det bli en liten slutspurt och årets gissningsvis sista dopp. På med ett orange tropic på sommarklockan och en tur till badbryggan. Fortfarande 18 grader i vattnet.

ImageUploadedByTapatalk1411299524.242094.jpg

Så nu är det nog dags att låta den här klockan vila lite mer. Väderprognosen för Stockholm utlovar årets första höststorm till kvällen, 40 mm regn det kommande dygnet och tio grader kallare, så klockprognosen är nog snarare kronografer på mörka läderband från och med nu.

calzone, wundlander, Eurenius och 3 andra gillar detta.
  2. Apansson

Apansson Torpare

Från:
    förorten
    Äsch! Var inte så deppig nu! Våga färg på vintern också! Vi har haft en fantastisk sommar, glid vidare på det!

Pilot gillar detta.
  3. NickG

NickG Bonde

Från:
    Kungälv
    Dålig klocka! Min dröm, din verklighet!

4. Joakim

Joakim Borgare

Man får gärna lägga ut en sådan på K&S

5. Pope

Pope Borgare

Från:
    långt långt ut.......
    Det är HELT SJUKT vilken vår, sommar och tidig höst vi haft och har. Tror inte vi haft nåt sånt under mina 48 varv runt solen. :)

Men vad menar du NickG? Dålig klocka?

Micce gillar detta.
  6. Hugii

Hugii Biskop

Du har rätt klocka om smhi utlovar 40mm.. räkna med det dubbla :)

7. denjohan
    Trådstartare

denjohan Friends of KS

Jag vet att jag bara borde glida på att det varit en fantastisk sommar, men jag är _verkligen_ inte en höst- & vintermänniska. Mellan vårdagjämning och höstdagjämning lever jag; den andra halvan av året överlever jag.

Mårtenssons ur Brookfield