• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

sommarklocka under 5k!

Renstroom

Cartier
2-Faktor
Precista prs-18q kanske? :) Perfekt sommarbeater, letar själv efter en begagnad så om någon har en pma mig! ;)
DSC00398.jpg
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Där satt den!! Kan ni förstå övertalningen det krävdes för att få frugan att gnugga dit den där.. Å sen ta kort på eländet också:) Hon skakade så mycket på huvudet under tiden så jag blev orolig att hon skulle få men för livet!!!
Jäääävlar vad den satt kvar länge kan jag säga!!
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Tittat på dem många ggr. Men förstår inte varför den ska ha så smal länk. Blir fel enligt mig. :(
Har haft 3 st. Bara 2 kvar idag. Helt ärligt så har jag aldrig någonsin tänkt på att länken skulle vara smal. Bara ett hjärnspöke. Köp bara köp! Massor med klocka för pengen!
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Har haft 3 st. Bara 2 kvar idag. Helt ärligt så har jag aldrig någonsin tänkt på att länken skulle vara smal. Bara ett hjärnspöke. Köp bara köp! Massor med klocka för pengen!

Agree, tänkte mkt på det innan men inte när jag fick den. Ser bra ut :) Dock var den större än jag trodde...
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
image.jpg

image.jpg

Deep blue har 40% på sin sida om du skriver i "DAD15", finns en del kul tycker jag. Haft tre stycken, bra för sin peng. Stora, lite färg och 1/5 alternativt hälften av din budget. Översta finns länk till, undre inte tyvärr.

Denna från borealis är lite kul med om man gillar tritiumtuber (det gör inte jag direkt, men fin annars):

image.jpg
 

Aron72

Cartier
Kul, fan av ana-digi, spanat på deep blue dephtmeter tidigare men aldrig slått till ( vitt och pvd lockade till bad och sommar), nu var den ju slut så det blev en orange,,återkommer med ngn form av paketöppning/review av denna sommarbeater, invictan överraskade ju för en tusing i ana-digi segmentet hoppas på ännu en positiv överraskning.

( uppger man Oceanic time i kommentar vid order skall man enl obekräftad uppgift få ett extra strap, får se om det bet...)

Update! Blev inget badur! Lade orde och betalning men fick idag en återbetalning, kikade in på hemsidan och allt var slut i lager, dock inget mail från deep blue med info/orsak. Ja ja nästa år kanske eller ngt roligare till sommaren...
 
Senast ändrad:

Jockinho

Patek
2-Faktor
Kul, fan av ana-digi, spanat på deep blue dephtmeter tidigare men aldrig slått till ( vitt och pvd lockade till bad och sommar), nu var den ju slut så det blev en orange,,återkommer med ngn form av paketöppning/review av denna sommarbeater, invictan överraskade ju för en tusing i ana-digi segmentet hoppas på ännu en positiv överraskning.

( uppger man Oceanic time i kommentar vid order skall man enl obekräftad uppgift få ett extra strap, får se om det bet...)

Kul! Jag har inte vågat än, tror den blir lite stor för egen del (och fler saker på radarn) men känns spontant som kul funktioner i sommar för en tusenlapp :)
 

Widowmaker

Audemars
2-Faktor
Ok. Någon med blå sumo som vill flippa snabbt och billigt så man får prova på den iaf :D har en annan på ingång nu ;)
 

AckeF89

Breitling
2-Faktor
Tjena! Skummar igenom forumet varje dag men har ännu inte deltagit med egna synpunkter och diskussioner förrän nu. Går i tankarna på att köpa min tredje klocka men har lite beslutsångest om vad det ska bli.
Det lutar mot en ny sommarklocka som får omväxla min trotjänare SKX013.

Söker efter nåt lite mer färgglatt, i stil med Halios Seaforth fast för en billigare slant. Kan definitivt tänka mig nån vintage diver! (Tänker specifikt på en gul City Professional som jag såg i vintagetråden för inte så längesen.) Söker inget monster, utan nåt mindre än 40mm för mina tunna armleder.

Vad är era förslag? Vad blir eran sommarklocka för 2019?:)

Mvh
Ps. Hittade ingen aktiv tråd för detta, men om admin vill flytta den så förstår jag. Tack för ett trevligt forum KS!
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Tjena! Skummar igenom forumet varje dag men har ännu inte deltagit med egna synpunkter och diskussioner förrän nu. Går i tankarna på att köpa min tredje klocka men har lite beslutsångest om vad det ska bli.
Det lutar mot en ny sommarklocka som får omväxla min trotjänare SKX013.

Söker efter nåt lite mer färgglatt, i stil med Halios Seaforth fast för en billigare slant. Kan definitivt tänka mig nån vintage diver! (Tänker specifikt på en gul City Professional som jag såg i vintagetråden för inte så längesen.) Söker inget monster, utan nåt mindre än 40mm för mina tunna armleder.

Vad är era förslag? Vad blir eran sommarklocka för 2019?:)

Mvh
Ps. Hittade ingen aktiv tråd för detta, men om admin vill flytta den så förstår jag. Tack för ett trevligt forum KS!
Invänta en city, trevliga klockor!

Brukar dyka upp med jämna mellanrum på köp och sälj men även försvinna nästan lika fort. Bara att vara på hugget! :)

Min (ej till salu)
IMG_20170722_153912.jpg
IMG_20170718_185658.jpg
 
Topp