• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Sommarklockornas sommarklocka - Doxa Sub1200t Searambler

Kapten Baines

Cartier
2-Faktor
Efter lite velande fram och tillbaka har jag (nog) kommit fram till att sälja min Doxa Searambler, en härlig dykarklocka med en rik historia (läser du detta känner du säkert redan till Doxa och har säkert inte undgått kopplingen till undervattensprofilen Cousteau och hans team ombord på Calypso). Denna Searambler är från november 2012 och håller tiden mycket bra, cirka plus 3 sekunder/dygn sist jag mätte. Drivlinan är ett beprövat ETA 2824. Den kommer på länk och med ett oanvänt Doxa-gummi. Självklart har den tecken på användning - från kontor men även från sin naturliga miljö (en del bilder här är tagna i och runt Medelhavet i höstas. Jag begär 11000 kronor (vilket är mindre än jag gav när jag förra sommaren köpte den av en av detta forums främsta Doxafantaster). Retur: självklart om klockan inte är så fin som bilderna visar.
image.jpg

image.jpg

image.jpg
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    234 KB · Visningar: 47
Topp