• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sommartid!

jabla

Sarlacc
Ställer om de som sitter i windern plus några väggklockor o hushållsmaskiner som inte har förstånd nog att göra det själva. :)

WP_20160327_001.jpg


Nu är det nog bara bilklockorna kvar.
 
Gillar att gå upp tidigt så mig gör det nada att vi får sova 1 timme mindre faktiskt, däremot så suger det att ställa om alla klockor till sommartid för oss som äger mer än en klocka :D:p:shifty::nailbiting:!!!

dsc_4466-jpg.229403
dsc_4477-jpg.229405
dsc_4489-jpg.229406
dsc_4533-jpg.229408

Just därför som jag skrev, ska man ha en Casio som ställer om tiden själv och inga andra simpla och enkla klockor som man måste ställa om på egen hand.
 

xTZ

Cartier
Jag ställer min Datejust 16200 och min Tudor DD 7017 varje lördag så det är inte så exotiskt för mig. Dock blev det ju på en söndag nu då ;)
Men det är ju exotiskt i sig att få göra det på en söndag. Som dessutom följa av en ledig måndag! Riktigt fint det!
 
Topp