• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Sommarvit Fortis B-42

laketwig

Patek
2-Faktor
Pris
8.000:-
Returpolicy
Givetvis retur i samma skick inom 24 timmar efter mottagandet om klockan inte skulle motsvara beskrivning eller bilder. Ingen retur om FTF och inga byten!
Bilder Skickat
  1. Ja
EDIT II: Skakar liv i den här gamla annonsen igen.

Glöm vad som står i den ursprungliga texten nedan. Klockan hämtades ut från service i fredags (2/9) och går som en nyservad klocka ska. Skicket är det samma som tidigare då klockan i princip inte burits under den tid som gått sen annonsen skapades.

Knepigt med pris men den billigaste med länk på c24 ligger på 12k och den lär knappast vara nyservad. Vad sägs om 8k inklusive rek?

Ett par färska bilder men som sagt, skicket stämmer med dom äldre bilderna nedan.

Fortis 2022-09-04.jpg


IWC M 2022-09-03 (+ Fortis).jpg


Fortis 2022-09-02 (serviceintyg).jpg



EDIT: Tillbakadragen då min frus tilltänkta nya klocka helt plötsligt inte finns att köpa längre. Hon behåller Fortisen tills vidare.

Min fru har spanat in en ny klocka och då hon är en OWW vill hon sälja sin fina Fortis B-42. 42mm utan krona (ingen damstorlek här inte ... ;) ) och tät till 200m. Fullset, köpt av svensk AD i februari 2013 och i mycket bra skick. Givetvis finns någon tunn hairline, men inget som stör (se bilder). Klockan backar stadigt 9-10 spd. Har tjatat på henne om att min urmakare kan rucka den för ett par hundringar, men hon tycker inte att det är viktigt ... :banghead:

Nya på c24 ligger mellan 13 och 15k, lite beroende på utförande. Jag (hon) vill ha 6.100:- skickat med rek. Givetvis retur i samma skick inom 24 timmar efter mottagandet om klockan inte skulle motsvara beskrivning eller bilder. Ingen retur om FTF och inga byten!

Mina referenser hittar du här: https://klocksnack.se/threads/laketwig.12189/
Tack KS för annonsplats!

Lite nytagna bilder kanske ...?
Fortis sälj 1.jpg

Fortis sälj 2.jpg

Fortis sälj 3.jpg

Fortis sälj 4.jpg

Fortis sälj 5.jpg

Fortis sälj 6.jpg


Fortis sälj 7.jpg


Ett par äldre bilder:
Fortis på arm.jpg

Fortis lume.jpg
 
Senast ändrad:
Topp